Katsojamittaritutkimuksen haasteet ja haastajat

Televisionomaisten sisältöjen ja niiden katseluun tarkoitettujen laitteiden ja -alustojen määrä on moninkertaistunut 2000-luvulla. Pirstaloitunut katsojuus haastaa perinteiset mittausmenetelmät, jotka tuottavat dataa ainoastaan lineaarisen television katselusta.  Tuoreimmassa blogipostauksessa pohdimme, miten television katsojamittaritutkimus on vastannut näihin muutoksiin.

Televisionomaisten sisältöjen ja niiden katseluun tarkoitettujen laitteiden ja -alustojen määrä on moninkertaistunut 2000-luvulla. Pirstaloitunut katsojuus haastaa perinteiset mittausmenetelmät, jotka tuottavat dataa ainoastaan lineaarisen television katselusta.  Tuoreimmassa blogipostauksessa pohdimme, miten television katsojamittaritutkimus on vastannut näihin muutoksiin.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *